2 órán belül visszakapod a pénzed, ha nem tetszik egy alkalmazás

Google Play refund 2 óra

Letöltöttél egy fizetős Android alkalmazást, de nem tetszik vagy éppen nem működik megfelelően a készülékeden? Nincs semmi baj, hiszen mától az eddigi 15 perc helyett kereken 2 teljes óránk van arra, hogy a megvásárolt appot visszaváltsuk a Google Play áruházban. Ez az opció minden Android alapú készüléken működik a beállított Google azonosítónk alatt.

Megvásárolt alkalmazások és játékok visszaküldése

Miután alkalmazást vagy játékot vásároltál a Google Playen, visszaküldheted két órán belül, és teljes visszatérítést kapsz. Ha lejárt a kétórás visszaküldési időszak, akkor érdemes felkeresni közvetlenül az alkalmazás fejlesztőjét. Az alkalmazásfejlesztő kapcsolatfelvételi adatait az alkalmazás vagy játék részletes oldalán találod meg a Google Playen.

Az alkalmazás visszaküldése a vásárlást követő két órán belül

Az eszközödön

  • Nyisd meg a Google Play Áruház alkalmazást.
  • Érintsd meg a Google Play Store Play Áruház ikon > Saját alkalmazások lehetőséget.
  • Válaszd ki a visszaküldeni kívánt alkalmazást vagy játékot.
  • Válaszd a Visszatérítés lehetőséget.

Ha a kétórás visszatérítési időtartam még nem telt le, akkor a Megnyitás és a Visszatérítés gombok láthatók. Ha a Visszatérítés gomb nem jelenik meg, akkor a vásárlásnál nem érhető el visszatérítés. A visszatérítés teljesítéséhez és az alkalmazás vagy játék eltávolításához kövesd az utasításokat.
A kétórás visszatérítési időszak lejárta után egy Törlés gomb jelenik meg a Visszatérítés gomb helyett. A Törlés lehetőség kiválasztásával törlöd az alkalmazást az eszközödről, de nem kapsz visszatérítést.

Megjegyzés: Egy alkalmazást vagy játékot nem küldhetsz vissza többször. Amennyiben egy alkalmazás vonatkozásában visszatérítést kaptál, mert visszaküldted a kétórás időszakon belül, majd újra megvásárolod ugyanazt az alkalmazást, másodszor már nem kaphatsz visszatérítést utána.

A számítógépeden (play.google.com)

  • Egy böngésző segítségével keresd fel a Google Play webhelyét.
  • Kattints a fogaskerék ikon Settings > Saját megrendelések lehetőségre.
  • Mutass rá a visszaküldeni kívánt alkalmazásra vagy játékra. Kattints a megjelenő menü ikonra .
  • Válaszd ki a Hibajelentés lehetőséget, majd válassz visszatérítési módot. Írd le a visszatérítés okát, majd kattints a Küldés lehetőségre.