Egy nagy átverés volt a Telenor pénteki szuper akciója?

Ugye sokan emlékeznek arra, hogy elmúlt pénteken egy nagyszabású 50% és 20% kedvezménnyel járó akcióval újított a Telenor. Így csak ezen a napon az általuk kiadott árlistában minden előfizetéses készülék 50%-, minden feltöltőkártyás telefon pedig 20% kedvezménnyel volt elvihető. Ez az akció valóban egy jó dobás lett volna, ha a szolgáltató nem cseszte volna el pár oda nem illő készülékkel.

telenor-samsung-galaxy-s-iii

Az akciós napon a készülékek között több csúcstelefont is meg lehetett vásárolni féláron, mely papíron egy valóban kihagyhatatlan ajánlatnak tűnt. Például egy normál 2 éves hűséggel egy Galaxy Nexus, Galaxy S II és Note is megvásárolható volt 60.000 Ft magasságában. Ám a döbbenet abban rejtőzött, hogy ezekből a készülékekből városonként csak 2-3 darab volt, melyek közül a legtöbb mobil kiállított-, vagy kirakati példány volt.

Több fórumot is átböngésztem, ahol sajnos a legtöbb vásárló hibás, beégett képernyős mobilokra hivatkozik, melyek vagy bemutatótermi-, vagy pedig kiállítási darabok voltak. Én is szerettem volna ebben az akcióban részt venni, de most már nem bánom hogy nem jutott rá időm.

Természetesen nem mindegyik készülék volt hibás, azonban egy ilyen szenzációs akcióval legközelebb óvatosan kellene bánni.

Hozzászólások

Én vettem az akcióban egy Galaxy Nexus-t. Fullos bontatlan csomagban volt, mindenen gyári fóliával. Nem volt itt átverés ebből a szempontból, de tény, hogy Szolnokon az volt az egyetlen darab belőle. djuice számlással viszont nagyon megérte, csak a meglévő előfizetésre kellett két évet kötni és 60 000 pénzért hazavihettem.

Én is ugyan ebben az Akcióban vettem egy Xperia Arc S-et 37ezer-ért..:)
ÉS ebből is csak ez az egy DB volt.

Kedves fórumozók!
Szerintem erősen helyes a cikk. Én egy s2t kaptam a nevemre. Fél órát sem használtam, mert rossz volt. Be sem kapcsolt. Állítólag megjavították. Na és azt is hogy! Én új készüléket akartam és nem javítottat. Ezek szerint használt áron kapom meg.
Abban igazatok van, nagyon nehéz volt készülékhez jutni. Legtöbb üzletben nem is volt semmilyen Samsung már reggel korán. Ami volt, azt a szemem előtt vitte el egy ott dolgozó. De rendes volt beült a pultba, és megcsinálta a saját papírjait, ezzel nem feltartva a várakozókat. Ami mellesleg elég könnyen ment volna, mivel a hálózatuk katasztrófálisan rossz volt. Örültek, ha 30-45 percenként egy ember adatátviteli be tudták vinni a rendszerbe. Erre a megoldás az volt, 14:30kor leállították a központi rendszert.
Srácok kénytelenek leszünk fellépni, ne nézzenek minket madárnak!
Jobb elbánásmódot kérünk Telenor!