Márkaváltás a T-nél.

Augusztus 22-én nagyszabású image kampánnyal indul a Magyar Telekom júniusban bejelentett márkaváltási folyamata. A vezetékes szolgáltatásokat összefogó T-Home márka szeptember 8-ai piacra lépésével párhuzamosan megújul a vállalati "T" márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.

A márkaváltásról

Szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Az új márka bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is frissülnek. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati "T", amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A márkaváltás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra jöjjön létre.

Az induló kampányról

Az augusztus 22-én induló, McCann Erickson Budapest ügynökség által készített, televízióban, rádióban, sajtóhirdetésben, óriásplakáton és online megjelenő image-kampány hirdetései már az új "T" márkát és márkastruktúrát mutatják be. A hirdetéseken megjelenik a Magyar Telekom új "Együtt. Veled" szlogenje, amit a T-Home és a T-Mobile is használ majd. A szlogen arra utal, hogy a vezetékes és mobilszolgáltatások jelentős szerepet játszanak az élmények közvetítésében, megosztásában. A Magyar Telekom mindehhez a legjobb kommunikációs szolgáltatásokat kívánja nyújtani ügyfeleinek. A T -Home és a T-Mobile révén - az országban egyedülállóan -- az internetet, a tv-t és a telefonálást otthon és bárhol máshol is elérhetővé teszi.

Az arculati elemek megújulásának egyik első lépésenként a budapesti Aréna Plaza, Campona, Europark, Mamut I-II. , Pólus Center és WestEnd bevásárlóközpontokban található T-Pontok változtak meg, majd folyamatosan a további üzletek is új arculatot kapnak. A márkaváltás természetesen sokkal több, mint megújulás. A Magyar Telekom a megszűnő, átalakuló márkák mögötti folyamatok, ügyfélszolgálatok egységesítésével az ügyfélkiszolgálás minőségének még további javítására törekszik, és célja az ügyfélelégedettség erősítése.