A Telenor és a Djuice egymást erősítve működnek tovább

Szervezeti átalakításon esett át a csaknem 1 évig önállóan működő Djuice: a Telenor magába olvasztotta. Hogy miért és mi ennek az oka, azt a következő közleményben olvsahatjuk, melyet a Telenor a honlapján is közzétett.

Sajtóközleményük:

"A djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Jelentős sikereket ért el tehát eddig, és a jövőre vonatkozó tervek is rendkívül ambiciózusak.

Ezek megvalósítását támogatja a továbbiakban a Telenor azzal, hogy kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében. A szervezeti átalakítás célja az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása. A márka eddigi sikereit jól mutatja, hogy a djuice-t ma már a fiatalok 28%-a jelöli meg kedvenc mobilszolgáltatójaként. Ez azt jelenti, hogy a fiatalok körében népszerűségüket meghétszerezték az elmúlt egy évben.

Az utóbbi egy évben számtalan olyan közösségi program, pályázati lehetőség és kezdeményezés kötődött a djuice-hoz, melyek teret adtak a fiatalok bemutatkozásának. A fiatalok tehetségére és szereplési vágyára figyelmet fordító márka körül kialakult közösség élőben és virtuálisan is erősödött, a Facebook rajongók száma idén év elején átlépte a 22 ezer főt. Mindezeknek az aktivitásoknak köszönhetően a 26 év alattiak aránya folyamatosan nőtt és nő továbbra is az előfizetői bázison belül.

„A djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat. Biztos vagyok abban, hogy az új felállással újabb lendületet fogunk venni, és további sikereket érünk majd el közösen” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

Tavaly december óta a djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, ma pedig már a teljes értékesítési hálózatban elérhetőek. A bővítés által a fiatalok számára fizikailag is elérhetőbbé vált a márka, ez pedig bevételi többletet eredményezett. A djuice portfóliójában jelenleg több mint ötven készülék szerepel, melyek között helyet kaptak az androidos és a felsőkategóriás okostelefonok is. A márka által kínált tarifacsomagok, szolgáltatások, ahogy a készülékkínálat is, a fiatalok igényeihez igazodnak, s ezen a jövőben a Telenor sem kíván változtatni, hiszen az elsődleges cél továbbra is márka erősítése, immáron a vállalaton belül biztosítva annak működését.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. „Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét.” – mondta el Christopher Laska."

Forrás